söndag 20 januari 2013

Träning och kurser

Nu är det fint och stadigt underlag i hagen för både djur och tvåbeningar, ca 10 cm lätt pudersnö, så nu har jag satt igång både Myra och Hugo med lite ren träning efter ett par månaders välförtjänt uppehåll. De känns fina och taggade att träna men med lite smått och gott att slipa på förstås. Senare i veckan drar jag till Peter med dem för lite träning ett par timmar. Ska bli himla gött och få lite coachning. Är det förresten ngn som vet om ngr spännande kurser som planeras framöver? Hör gärna av er i sånt fall.  Jag har försökt att boka Peter för en heldagskurs igen här hos mig nu under vårvintern men han är tyvärr fullbokad. Spånar lite om att få hit ngn annan instruktör men vill kolla lite om du/ni har ngr ideer? Jag är så himla tränings och kurssugen nu och vet att en del av er valpköpare och kamrater också är det.

Gunilla Spång med sin Västerängs Kim e Soe och Ben på kurs