onsdag 17 juli 2013

Inspirerande helg

Jag med Myra och Riki-Tiki och Tessan med Soe , som jobbar hos oss , har varit på kurs i helgen för Jonas Gustafsson vid Udden i Skinnskatteberg. Otroligt inspirerande och lärorikt var det. Myra är jag jättenöjd med. Hon (och jag framförallt ) har utvecklats finfint sen sist och Riki hanterar och rör sig fint med fåren och det ska bli kul att komma igång med hennes träning fram mot sensommaren någongång. Tessan och Soe har fått en bra grund att stå på tillsammans . Soe är en riktigt bra läromästare åt Tessan. Jag kommer boka Jonas Gustafsson hit senare i höst för en helgkurs . Återkommer med mer info så håll utkik här om du är intresserad att vara med . Planerar även en heldagskurs på får här hos mig i mitten av augusti där jag själv är instruktör.
Återkommer inom kort om den.